vi äger hela jädrans världen!

TJo!
Sitter och nynnar lite på låtar på spotify, ganska kul. Jag mår sjukt bra. Lite förkyld, men jag är jävligt lycklig. Och det är inte alltid som livet är på topp, så jag njuter! Idag på träningen gick det bra, körde lite teknik också, så det var najs! Imorgon efter skolan ska jag spendera eftermiddagen med min underbara syster! Sedan ska vi båda dra på träning! På fredag ska jag träffa Anna! Det kommer bli super kul, eftersom jag inte har träffat henne sen 2010! :O vi har inte varit med varandra på ett halv år typ! Aja. Nu chattar jag med min bestis Fanny! Imorgon fyller BROLLEH 13 år!!!!!!!! Hennes sista dag som f12a idag vare! Haha stackars söta gumman, vi retade henne på busshållsplatsen idag, förlåt!! älskar dig ändå!
Haha jag mår lika bra som jag gjorde i vemdalen, jag kommer ihåg att en gång när vi skulle gå till stugorna så bah: vi äger världen, fattar ni det? Vi är ju för fan bäst! WE OWN YOU BITCHES!! hahah omg, det var så kul! Självförtroendet på topp alltså!!

jag älskar dej så sjukt jävla mycket, du är världens bästavän. Du betyder!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback