Wearing my rolex

Tja!
Idag i skolan var det sjukt segt, hade ont i huvudet nästan hela dagen, men klarade mig! Hade engelska, och sen dubbelpass svenska och SO, hade läsförståelse prov, det gick sjukt bra! Jag är så grym på sånt! Sen skulle vi äta mat, då var maten slut, så vi fick vänta i typ 20 minuter, sen var det sjukt lång kö till matsalen, så när vi var framme och redo att ta mat så var allting slut, och sen tog vi äcklig pasta istället, sen när vi skulle gå så fanns det pannkakor, så vi stannade kvar. Aja, sen hade vi NO, och sen hade vi teknik. Jag och Linnea gjorde en sjukt bra bro! eller..? haha! Sen missade jag min buss, så jag stannade kvar lite med Siri, William, Jonte, Malin och Michelle ;) Sen tog jag samma buss som Siri, daniel och vendela ;) Fett najs att prata med min vevs igen! Hon har ju börjat i min skola om ni inte visste det xD 
VIKTIGT: Imorgon ska jag åka till Romme med skolan, det är för i skitans bajs samling klockan 05.30!!!!
JAG DÖR. Hhaha jag lovade Brolleh att jag skulle ringa henne klockan 04.45, tycker ni att jag ens ska försöka att gå och lägga mig ikväll eller? 
har pluggat lite NO också! aja, puss på er!
jag och töve ;) <3

Postat av: Mikkelbettina

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-04-26 @ 12:15:05
URL: http://mikkelbettina.blogfeaturing.com

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback