Skola imorgon ?!?!?!?!??!

Nej usch fy och blääää. Jag vill inte. Eller visst jag har saknat alla kompisar, fast jag har ju träffat alla nästan men ändå, jullovet har gått FÖR FORT!? jag hann inte med hälften av grejerna jag tänkte göra? Det är alltid så med lov. I alla fall, när jag kom till träningen så tog hannes min mössa direkt. Haha, han älskade den xD Sen var vi jätte många där och dom hade tagit fel på tiden så vi hade fys i en timme i stället och sen hade vi ett pass på en halvtimme och nåra lagkapper , och vi var seriöst 11 st på en bana, det är helt sjukt hur många det var. Jag fick typ panik, jag hatar att simma när det är många där!! usch!
Nu kollar jag på " the break-up" :D thihi ;) ska vända tillbaka dygnet ikväll också, howdy!
PUSS

saknar dig :/ <3

Postat av: Linnea

- Hahahhahaha, alla går verkligen på det eller jag menar.. Host host, klart det är en fågel? ;o mitt på golvet och allt, självklart !<3

2011-01-10 @ 22:48:48
URL: http://bergsmarks.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback