tomt men ändå inte

TJAFAN!
idag har jag tränat först, vart ett jobbigt pass, men roligt! Sen efter det åkte jag hem, var så trött på bussen så jag skrattade åt allting och det slutade med att jag typ hysteriskt började gråta.. och jag var kissnödig, och jag snubblade på varenda rot i skogen när jag skulle hem. Aja, sen sminkade jag mig och sen fick jag skjuts av pappa till forum där jag träffa FANNY! fina fina fina fanny! Vi gick runt i forum och typ pratade jätte mycket och sen gick vi till hennes nya lägenhet! var skit fint där, och sen så snacka vi dära, sen hjälpte vi hennes mamma genom att gå till bygg ole och köpa täckningspapper och sen gick vi tillbaka till fanny, och sen satte vi oss i hennes tomma vita rum med en varsin festis och några kakor och snackade! Var skit myyyyyyyyyyysigt! gud så jag har saknat henne! Nu ska jag äta middag, PUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSS.

bild från idaaaaaag, fiiiiiiiiiiiinnnnnnaaaaaa


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback