det e fest nu hos mange mange mangeeee

Världens B rubrik, och låten suger, men är ändå så jäkla härlig! Haha har fått den på huvudet för att Anna sjöng på den as mycket igår..haha. I alla fall, tog bussen imorse med Wille, Anna och Issa, sen tränade jag. Träffade Safa igen efter typ 1 och en halv vecka ifrån varandra.. nää men typ ja! saknat henne! I alla fall, efter träningen så tog jag tuben och bussen hem med anna och wille. Sen så kom jag hem sminkade mig och packade om, och sen skjutsade pappa mig till duvnäs så tog jag tåget till melissa, och vi tog tåget till tippen och badade där, det var massa där så det var najst! Hoppade från sju meter, så det är kött! Sen kom jag hem typ för inte så länge sen, har ätit middag och nu ska jag vara social mot folk.! PUSS


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback