hoppas dom skriver idiot i ditt pass

TJA! Fy satfläsk, det är så himla varmt ute! Det är helt sjukt, man avlider ju och avdunstar och allting! Usch, men skönt var det idag för vi hade bara lektioner på morgonen sen så slutade vi! Så jag, maja och fanny drog till forum och satte oss ute och åt lite gott, och hade det as najs som vanligt! Finaste fanny som har kommit hem från grekland hade med sig armband till mig och Maja, finaste älskade du! tack! Senare blev det träning på kvällen, det var najs! Imorgon ska jag ta en spruta... USSSSSSSSSSCHHHHHHHH.... gissa vilken?

bild från igår!

Postat av: Fanny ♥

Gardasil? ♥

2011-06-08 @ 08:14:00
URL: http://rykatkin.devote.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback