SPRUTA

TJA! Soft dag idag faktiskt, i skolan hände inget speciellt, maja hade med sig kameran, så vi softa galet. Vad annars? Efter skolan drog jag och fanny till forum och satte oss och pluggade till provet imorgon, blev lite annat snack också.. Sedan träffade vi Fannys syster, och så chilla vi lite och gick ut och satte oss och snackade och så. Sen träffade jag mamma och gick till en mottagning och tog en spruta. Innan jag fick den sa tanten att det kommer svida ganska mycket, vem säger så? Jag hatar sprutor och blev fan vettskrämd! Sprutan gjorde så in i satfläsk ont alltså! gjorde ont efter också, men det lugna ner sig. Efter det så åt jag och mamma och sen så shoppade vi. När jag kom hem tränade jag, gick ut och sprang, sen dusha jag och nu har jag pluggat resten av kvällen. två prov imorgon. WIHO. 




Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback