vanliga sommarlovsdagar..

Tjaaaa! Igår tränade jag först och främst och sen efter träningen så tog jag bussen hem tillsammans med massor, sen var jag med Anna. Vi åkte först hem till henne, packade om och så, sen hem till mig och åt lunch, haha väldigt sen lunch, typ vid halv 5. Men aja sen så cyklade vi till Hemköp och köpte kladerina bladkaka och där träffade vi jack och Nisse som visade oss vägen till glasan, och på glasan chillade vi, snackade, myste och badade as länge! Det var skit mysigt! Sen vid typ 8 började vi dra oss hemåt och jag kom hem vid typ 9. I alla fall nu ska jag snart äta lunch och sen ska jag träffa wille och anna på bussen och sen blir det träning! Efter ska jag möta Melissa!! :D PUSS


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback