Home sweet home!

Är hemma!
Igår kväll var det ju den sista kvällen :'( buhuuu! Vi åt gott, kollade på melodifestivalen och sen kollade vi på alot like love, och spelade tecknet, sen gick vi ut och kollade på stjärnorna också, har aldrig sett en sån fin himmel förut. Oslagbart. Imorse var vi trötta, vi packade ihop allting i bilen och sen så åkte vi, jag somna typ direkt i bilen, sen stannade vi i bollnäs, och sen gick vi på dollarstore, där köpte vi för massa pengar, sjukt mycket, typ 3 kassar med saker för ja ni vill inte veta! Sen åkte vi och då lyssna jag på musik, sen stanna vi i gävle och åt, sen somna jag igen, och vaknade av att dom sa THE VOICE på radion jag bah: STOCKHOLM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha sen var vi hemma, jag har suttit vid datorn typ hela tiden, orkar inte göra något.. imorgon börjar skolan, man bah : JAAA!!!! 
fast ne.
PUSS


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback