"Jag lovar det ligger en björn där, och den kommer attackera mig!!"

Hej!
Det har varit lite strul med internet och blogg.esse men nu är det bra igen! Har inte bloggat sen vi satt i bilen, i alla fall, första dagen provade vi backen, efter det så gick vi ner i skogen utanför stugan och åkte va där och hade det skoj, sen så åkte vi längdskidor, har inte koll på hur långt vi åkte men det var kul! Sen bastade vi och så. Igår åkte vi i backen igen, sen byggde vi typ en grotta, sen åkte vi snöskoter och sen körde vi längdskidor, jag säger bara att vi var bara LIIIIIITE trötta igår! Idag har vi åkt längdskidor till Solgropen och där grillade vi korv, åkte stjärtlapp, och fikade, sen så åkte vi längdskidor hem igen! Nu ligger typ syster och Ida och sover, Olle och martin ska ut, jag och mamma ligger i soffan och Oscar och Pappa är och handlar med skotern! Ikväll ska vi åka kvällsåkning, älskar det! Påminner om vemdalen sjukt! 
Mitt sportlov är påväg till perfekt!!
Imorgon ska jag försöka att ta några åk med Johanna och Anna också! Det blir treeeevligt!
PUSS


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback