Någonting är konstigt när jag, siri och fanny sjunger justin bieber på busshållsplatsen!

Idag kom jag sent, men jaja jag kom typ 10 min försent så det var okej. Spanska hade jag först, sen hade jag SO prov och det gick faktiskt bra! Sen hade jag matte, och min mapp är typ borta? Sen hade vi lunch och idrott, det var härlig lektion idag!! Sen hade jag NO och sen slutade jag, då satt jag,Fanny och siri och sjöng Justin bieber låtar på min mobil as högt! Haahahah det var så roligt! Men man är ju som man  är eller hur? Sen blev jag utelåst tills min syrra och Emma kom. Nu ligger jag i soffan och lyssnar på skön musik! PUSS!!

bääästis! vi är så bäääst!


btw, emma la sig på mig nyss..


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback