Shopping med linnea :)

Tja!
Denna dag har varit jädrigt känslosam, allt från massa gråt till massa skratt.. snacka pms.. AJA. Skolan var najs, på lunchen gick vi till forum och åt, sen hade vi idrott, och sen NO och sen engelska, sen drog jag och Linnea och Fanny till forum och kollade på JC och provade saker, sen drog fanny och jag och linnea drog runt och typ provade saker hit och dit, jag köpte två linnen! Det gillas! Var roligt att shoppa med LInnea!! Sen vid halv fem mötte jag syster och åkte till träningen, kom hem fett sent för vi hade föräldramöte i min skola.. Nu har jag målat naglarna och packat lite tills imorgon! :) men ska typ sova snart, är så trött och har världens träningsvärk i hela kroppen!! Lyssnar på tysk musik också.. kan det bli bättre? Tysk disco förfan!! is the shit! :)
nej men pussar!

linnea och jag i typ höstas! :)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback