Utkast: Mars 7, 2011

Tjena.
Jag funderar seriöst på att sluta blogga, är det inte lite töntigt, förlåt men jag vet inte..I alla fall, fanny smsade mig imorse, så jag tog den tidiga bussen till skolan och träffade henne, sen gick vi typ upp till Ö och träffade jacob och edina. Sen började vi och hade info, sen spanska, och sen handledartid och sen SO. Har SO prov på onsdag?! Wiihooo.. I alla fall, Maja hade med sig sin systemkamera idag till skolan, vilket är lika med BILDER! Sen hade vi engelska, och jag och fanny hade det lite kul.. Haha! Sen hade vi matte och gjorde diagnos (?!) sen slutade vi och jag missade bussen så fick gå as långt.. aja, sen åt jag och sen tränade jag och det gick väl bra, var ganska kul! Och nu ska jag sluta skriva och sova istället, är trött! 
PUSSAR

fanny, jag & carro!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback