CHILLT.

TJA! Okej, helgen då, jag mötte fanny i forum vid typ 12 ungefär, vi checkade runt lite, och sen så tog vi bussen hem till mig och åt lunch, och sen cyklade vi hem till Maja, och vi drog ganska direkt till ektorps centrum och handlade massor, sen så åkte vi hem till Maja igen, sen satte vi oss inne på majas rum och lyssnade på massa musik, snackade, skrattade, och förde över musik till ipods och sånt, sen så började vi göra oss i ordning och tog bussen till långan, där vi började grilla lite och så, sen så kom knutte, jacob och olle också, och vi hade det skit mys, vi grillade, snackade och massor! Sen började vi dra oss mot ektorp centrum, och där träffade vi nåra av killarnas kompisar, zakaria och hampus, och sen gick vi till ica, och sen gick vi till en park där bakom, och hade det chillt där och lyssna på musik och hade det allmänt mysigt! Sen började vi dra oss, och sen vid typ halv 10 så drog killarna, och vi satt och väntade på bussen, och hade det super mys, sen så kom bussen och vi åkte hem till Maja, sen så cykla jag och fanny hem till mig och kom hem vid 11 typ, och vi snackade , kollade på film och hade det supaaah! Sen vaknade vi vid 20 i 1 idag.. hahah hela dagen bortkastad, och då cyklade jag med henne till bussen och sa hejdå till henne eftersom hon åker till grekland i en vecka imorgon :( kommer inte klara mig.. sen köpte jag morsdagspresent till mamma och sen åkte jag hem och så dushade jag.. och har åkt lite longboard också.. ;) imorgon blir det militärskola som idrottsval.. hhahaha! PUSS

finaste fanny & jag

maja, jacob, jag, knutte och olle!
mer bilder senare!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback