KÄRLEK i massor till dig Vendela

Tja! Igår var jag då efter skolan med Vendela, i omklädningsrummet kom vi på att vendela inte hade sin mobil, alltså hennes iphone, så vi ringde till den och då så visade det sig att malin hade den, så jag, vendela och maja åkte till slussen och mötte upp malin, azzi och astrid på donken, och så fick vi den, så stannade vi där och drack milkshakes och snackade och så, sen började vi dra oss, då drog maja hem och jag och vendela drog hem till vevs! Där hann vi inte göra så mycket förutom att skypa med några trevliga pers innan Anna ringde och bad oss komma till en "fest" haha, nej men nått disco dom skulle hålla i, så vi fixade oss lite och så går vi dit, och det var sjukt kult att träffa dom flesta av gamla klasskompisarna! Så sköööööööna människor alltså, nästan så att man saknar dom :') vi hade supert, vi dansade och skit! Sen vid 9 så drog jag, Anna och Daniel hemåt, träffade Oscar och Filip då också, det var en trevlig kväll! När jag kom hem så åt jag och sen kollade jag på film. Idag har det varit KM , först 200 fjäril, då jag faktiskt DM och JDM kvalade! WOHOOO, sen gick det ju inte så bra på resten men same shit! Imorgon är det seriesim, TAGGA!! pusssssss

jag och älsklingen förra veckan!

Postat av: Vendela

Tack för en mysig dag! Nästa vecka blire photoshoot <3

2011-05-15 @ 16:13:36
URL: http://wermess.blogg.se/
Postat av: O

JAG vet vårt disco rockade fett.

2011-05-19 @ 16:09:34

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback