O F F L I N E

Tja.. har varit lite offline dessa dagar.. men har varit på tävling i Uppsala, det har varit najs, men har mått lite dåligt, det har varit sjukt varmt också! typ 30 grader i solen.. BH märken på ryggen, check.. I alla fall, kom hem i söndagskväll, och blev sjuk under natten, låg i sängen hela dagen och sov, hade skit ont i magen och typ laddade ner appar till iphonen.. på kvällen gick jag upp första gången ur sängen typ.. usch, fick ner en rostad macka i magen, så det var ju ganska bra.. och lite cola också.. Men mådde bättre imorse, hade bara lite ont i huvudet så jag gick till skolan, och det var så himla varmt idag alltså! Slutade vid 2 och tog bussen hem, och jag ska icke träna idag, är lite för svag va.. men aja, har dushat och nu fixar jag lite med designen.. sen ska jag kolla på gossip girl! PUSS

så randååm bild på mig och malin, men wtf, bjuddddddeeeeeeerr

Postat av: Vendela

Helt udnerbar header & design du skaffat dig, stilrent :) <3

2011-05-10 @ 18:31:23
URL: http://wermes.devote.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback