ORIENTERINGSDAG

Usch vad jag hatar det! Men i alla fall, började 8.45 och hade matte och sen engelska och sen as lång lunchrast så jag, Maja och Fanny åkte hem till Maja och åt lunch ute på hennes uteplats och hade det sjukt mysigt och lyssnade på musik och skrattade som attan! Sen bytte vi om, och sen gick vi till nyckelviken genom skogen och jag såklart ramlade och blev helt lerig.. ja men det är ju inget annat än najs? HAHA. I alla fall sen så orienterade vi, då orienterade jag med Fanny och Carro, vi var faktiskt ganska duktiga! Efter det när vi hade slutat så började jag, Linnea och Fanny dra oss hemåt riktigt långsamt, vi snacka pretty mucho.. och sen drog jag till mammas jobb och satt där i 2 timmar och läste en bok och typ halv sov. Jag somnade faktiskt.. haha jag somnar överallt, knäääpppt! aja, juste fick typ värsta pollen attacken också när vi orienterade, nös typ sextio elva gånger i rad.. haha nee men aja, ska dra mig mot teven! PUSS

LYCKA♥


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback