Jag har flygit

Hej.
Idag vaknade jag super sent kändes det som, och jag kom ganska sent till skolan, eller jag kom typ 5 i 8 , och vi börjar 8 , så jag hann precis!
i alla fall, jag kommer typ inte ihåg så mycket av dagen.. men vi hade lektion, sen gympa och då var hela isbanan i snö, så vi kunde typ inte åka.. konstigt, men vi åkte ändå, och sen kom massa små barn, så vi lekte med dom . Sen hade killarna snökrig så vi kollade på dom, sen gick vi upp till gruppis, och satte oss där, o snacka, sen åt vi lunch, sen gick vi upp till gruppis igen och gjorde lite saker och övade och sånt . Sen hade vi matte lektion och sen 20 i 1 gick vi ner till omklädningsrummet för att byta om, för vi skulle kvala till fairplay alltså i fotboll.

Och först började killarna i vår klass och dom förlora, sen så körde vi och förlora, men asso, bollen den rulla i fart mot motståndarnas mål, och så kommer det två tjejer och springer så hära, och jag kommer i fullfart och får bollen , och då böjer sig målvakten och tar bollen, och jag kommer i full fart mot henne, och jag kan ju inte bara bromsa och stå still, så jag sprang liksom rätt in i henne och flög typ och gjorde värsta volten typ, och ramla rätt på ryggen så jag tappa andan och fick skit ont i huvudet och magen, så ja hade ont typ hela tiden :'(
sen förlora vi igen, och det var vissa anledningar som jag inte skriver ut i bloggen.

har fortfarnade super  ont i min mage och det känns som om min mage kommer sprängas :(
men ni får ha de så bra
PUSSS <333



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback