the situation is dirty..

Hej!
Idag slutade jag 14.55 med idrott och vi dansade linedance, lite konstigt, men jag var den enda tjejen från sjuan som var med.. lite konstigt att 1/8 tjejer är med :) men kul var det, fick ett gott skratt, sen skyndade jag så mycket som jag kunde för att hinna ta bussen hemåt och möta upp min pojk Wille :) Vi drog hem till mig, chillade lite, myste, och sen hjälpte jag min syrra snabbt, sen kollade vi på film, ganska läskig! Till och med wille blev rädd, haha då är den läskig! Sen drog han vid kanske 6 halv 7 ;) och jag slockna på soffan under idol, men vakna efter nåra minuter igen :) nu ska jag dunka musik, sen kolla på idol, och imorgon är det DM.. nervöööööst!
men puss på er!

Mohombi ft. Akon - Dirty situations
detta är vad jag dunkar hemma just nu!

haha lägg märke till söta fanny i bakrunden! Gullunge! <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback