fÄkTnInG

HAHA!
Heeej! Igår på sponsorsim gick det bra, tjänade ihop lite pengar och det är ju super! Idag hade vi typ halv skoldag och sen åkte vi och fäktades, haha! Det gick bra, har fäktats där förut, så jag kände igen stället och killen som var vår "tränare" eller "lärare" om man så ska säga.. ;) Det var kul, men det var jobbigt och svettigt, och vi tjejer vi fick ha brösthållare!! Stenhårda! Aja.. Sen åkte vi hem, så satte jag mig nånstans vid slussen och köpte en chailatte med Maja och Fanny och så satt vi och snackade lite sen såg jag min pappa så jag kutar till honom och så tog jag samma buss och sen fick jag skjuts hem! Nu har jag varit ute och sprungit, det var sjukt skönt, har precis duschat och ska snart äta!
PUSS

sakna..


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback