RÄNNAN

Hejsan.
Jag måste bara säga att jag är så grymt stolt över mig och Oscar för vi åkte rännan igår! Lofsdalens brantaste backe på 80 graders lutning! Ohho, jag var så jävla nervös när vi stod högst upp, och det blåste ju sjukt mycket också. Man kunde inte stå still! SJUKT! Men vi kom ner helt oskadda, och vi gjorde det sjukt bra! I alla fall, igår kväll kollade vi på solsidan hela kvällen.. och nu ska vi snart dra till backen igen, jag ligger lite efter. Oscar coolingen ska hyra bräda idag! Imorgon åker jag hem, inte så roligt.. men ha en super lördag!
PUSS

Postat av: Ebba <3

Heej sötis <33 skulle bara säga att jag skaffat en blogg och att vi måste träffas snart <33

2011-03-06 @ 00:28:47
URL: http://ebbavagar.bloggplatsen.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback