okej, glädjespridARN


Dagen har spenderats med underbara Tovi, träffade henne som vanligt i Orminge och vi köpte brämhults och frukt, tog bussen, som förövrigt vägrade stanna när vi tröck på stopp (??!?!), den åkte typ 4 stationer för långt när vi tröck på stopp hela tiden, slutade med att vi skrek åt basschauffören att släppa av oss, så fick vi gå JÄTTE LÅNGT. men det är alltid najs när man är med tovi, musik och snack, lite halv dans också blev det. Vi drog till bagarn, STANDARD. Solade, lyssnade på musik, myste och snackade, badadae gjorde vi också. Sen gick vi till hemköp och sedan vidare mot orminge, och bestämde oss för att GÅ hem till mej, brukar ta 20 minuter, tog 1 timme.. thats life, med amanda och tovi! Haha hemma hos mig så flummade vi bara, åh herregud säger jag bara. Underbart. Tränade också, det var sjukt kallt men trevligt. Nu ska jag kolla på tv, och sen sova faktiskt, är trött. Imorgon ska jag vara med Maja innan hon åååker. PUSS


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback