091223

hejsan bloggen. Förlåt att jag inte har bloggat så jätte mycket. Men igår kände jag mig helt risig alltså. Jag fick ont i huvudet, jag hostade sjukt mycket och kände mig sjuk. Inte bra.. Somnade sent igår också.. i alla fall, idag har jag inte gjort så mycket. Sitter och kollar på " how i met your mother " haha det är en sjukt bra serie enligt mig! jag har typ inget att skriva, eller jo kanske. För imorgon är det ju julafton.. det är helt sjukt att det har gått så snabbt. I allafall, jag kanske inte hinner blogga imorgon, för jag ska ut till lidingö och fira jul med mina söta kusiner! Vi ska sova över där så ja kanske inte hinner blogga alls.. eller jag hoppas det i alla fall.
 Men om jag inte hinner säga det så, GOD JUL ALLIHOPA!!!
PUSS & KRAM


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback