SUPRISE!!!!!!

tjaa alla!
Idag i skolan hände det fett mycket saker. Hade sovmorgon till 9, och när jag kom till skolan fixade vi allt i ena klassrummet, ni vet min lärare fyllde ju 50 igår ? Och hon var ledig igår, så vi firade henne idag, vi överraskade henne med ballonger, banderoller, cerpentiner, tårtor, kakor, pepparkakshus och allt möjligt! Sen hade vi en liten " fest " och sen dansade vi polka! hahah, sjukt kul, sen blev vi som vanligt väldigt blöta på rasterna, sen kolla vi på film. Sen hade vi spanska , och eftersom våran lärare ska på i pension så åt vi godsaker och lyssna på musik och sådant!
Men nu börjar det en bra sak på tv! The perfect man tror jag, nån som ska se den ? puss på er! <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback