Onsdag

hejhej!
Förlåt att jag inte har updraterat nåt under dagen men jag har haft läxor och göra och sen har jag tränat också.
I alla fall, idag började dagen med ett besök på gården med hela klasserna , då vi fick gratis bulle och saft och jag, henry, youcef, lucas, ebba och elin repade i replokalen och de slutade med att alla fick se och höra :) riktigt kul. Sen gick vi tillbaka till skolan och hade svenska i en halvtimme och sen åt vi lunch, nästa lektion var nåt projekt om Östersjön, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det .. Sen slutade vi 10 över 1 och då när jag var halvvägs hem så kom jag på att jag hade glömt mina matte böcker så ja va tvungen att springa tillbaka och hämta dom! Haha aja, i alla fall.

Imorgon och min klass till Möja och är där hela dagen, vi ska samlas 07.25 vid busshållsplatsen, snacka om att det kommer vara fett jobbigt! Men jag är ju alltid morgonpigg så det gör inget! Men nu kom pappa och sa att ja måste hjälpa till och städa för vi har städning imorgon!
Aja men jag bloggar kanske mera sen, vi får se!
Annars.. pusshej <3



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback