Fika i forum med Ullis!

Idag har jag varit i forum med Ullis och vi fikade och kollade runt lite i forum och Ullis köpte en jätte snygg kofta från Zara! Härlig dag helt enkelt, Ullis är en sån härlig person! På träningen hade vi vår nya huvudtränare som tränare! Första gången! Han va faktiskt riktigt bra! Gillar honom! Imorgon är det tjejkväll med mig och mamma ;) kommer bli fett härligt! Hitta en skit snygg tröja som jag ska köpa imorgon också med mamma! Nej men puss på er <3

en bild från min fest i vintras, högst uppifrån, ebba, elise, jag, Anna, Lucas, Oscar, nere: Olle, Simon, Linnea, Elin, Mika, Filip och sen längst ner : danne :P sakna! :D <33


Postat av: elin

Fett fin design gumman! <333

2010-08-19 @ 23:06:45
URL: http://underbaraastt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback