Ingen har sagt att det ska vara billigt att äta ett gott julbord xD

Tjo!
Har varit och handlat jätte mycket saker till julbordet och julafton imorgon! Mycket pengar spenderades kan jag säga ;) Idag ska jag fixa allt det sista, min chailatte är slut, så jag funderar på att åka till forum och köpa nytt, men jag vet inte om jag hinner. Jag ska baka köttebullar och massa saker till julbordet imorgon idag! Det är nääjs! :) Nej men jag får väl önska er god jul från mig! PUSSAR!
haha flummig bild från förra året, mikaela, syster min och jag ;) haha

Postat av: Lovisa

Sv: Tack så mke. Japp min header är tillräckligt stor. Men de funkar ändå inte :(<3

2010-12-23 @ 13:12:18
URL: http://kapananen.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback