Julafton i år


Julafton firas hemma, med min familj, bara min familj.
Hoppas det blir många julklappar till mig, haha.
Fast jag har inte köpt klart alla mina julklappar än, har ni gjort det?
ääh, det kanske inte är så viktigt, det är mer än 2 veckor kvar,
men mitt jullov kommer bli så grymt jädrans nice!
Jag kommer vara med mina vänner, gamla & nya, och jag kommer
ha det så grymt nice! + att jag kommer träna ganska hårt också.
nej men puss på er! :D

idag så drog jag, carro, linnea, malin , siri och evelina till forum en stund, sen 
så drog jag till simningen där jag blev mulad, tack så mycket killar! Dom putta
i mig med allt smink på så jag var helt svart ;O
aja DESPERATE HOUSEWIFES IDAG!!! <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback