En dag ute på havet.. i stort sätt.

Hejsan svejsan! Har varit hos Mikaela och Rasmus hela dagen idag ;) först så skulle vi ta hand om deras grannes kattungar och gud va små dom är, jag har bilder men vi har gäster nu så jag orkar inte ladda upp dom, vi tog hand om dom och massa saker i ungefär 2 - 3 timmar, och när dom somna så kom deras kompisar från skåne, och då kom Cilla, har träffat henne förut hon är riktigt rolig ;) sen åkte vi ut med deras båt, alltså jag, Mikaela, Rasmus och Cilla och vi åkte till Preem macken och köpte glass och sen åkte vi tillbaka, och när det var kanske halvvägs eller nåt då dog motorn så då fick stackars Rasmus ro väääääääldigt långt ;) men vi klara oss.

Nu har vi gäster, vilket jag inte visste alls att vi skulle få men nu fick vi det, och nu är jag ganska osocial men ändå.. aja, jag bloggar mer detaljerat imrgon, det har hänt massa mer men berättar sen!
puss <33


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback