Första uteträningen idag!

Hejsan svejsan!
Idag är det första uteträningen alltså med utebassäng! Riktigt najs, och det är ganska najs väder eller hur?
Nej jag vet inte, det är ganska monligt ju? eller ? i alla fall, idag i skolan så gjorde vi inget speciellt, fast jag hade sovmorgon, vilket var super skönt för jag sov ut verkligen! det var as najs tycker jag, sen hade vi lite övning på skolavslutningslåten på scenen, och vi ägde.. eller inte? nej men vi har typ inte övat något alls.. så jag vet inte..

I alla fall , vid halv sju ska jag möta Wille och sen ska vi få skjuts till träningen :P men ja måste gå typ vid 10 över 6  ;O

Det blir sen träning så jag bloggar nog inte ikväll.. sorry, och imorgon är det ju avslutningsmiddag och fest så vi får se :P
Puss på er <333

Lite bättre bild på dom gröna conversen jag köpte i Chicago! :) <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback