Slappig lördag!

det var rubriken det alltså ;) idag har det varit slappigt och skönt, klockan 12 ungefär kom Camilla hit och hade med sig 3 stora kassar kläder till mig och min syster :P fick väääldigt mycket kläder ! hon var här i ungefär i en och en halv timme tror jag, sen så har jag suttit vid datorn.

Jag skulle varit med Veddan idag men det gick inte eftersom det blev väldigt struligt för hon ska ju till Florida imorgon och vi får gäster om en kvart, och ja, hon skulle lämna sina marsvin hos marsvinsvaktarna eller nåt sånt :P

Kommer sakna dig skiiit mycket Vääääddan <33

okej, mika i rosa mössa, vääddan bakom mika, jag i brun och röd mössa och emz bredvid mig i fyran :) saknar <3



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback