Underbar dag med vännerna <3

Hejsan! Förlåt att jag inte bloggade, men idag vaknade jag faktiskt ganska sent, ovanligt.. nej. Sen packade jag i lite saker i väskan och sen åkte jag till Sofia! Och vi åt lunch, sen badade vi i deras pool och myste, sen kom typ alla andra, och vi joggade ner till boo badet och badade där, och det var jätte varmt i vattnet! As varmt! sen bada vi länge, sen gick vi till sofia och badade där, och åt och hoppade studsmatta och målade krigsmålningar på varann, eller det var rättare sagt Hannes som gjorde det :P hah, sen typ solade vi, badade och massa saker och åt middag gjorde vi sen, och ja , kom hem för kanske en kvart sen! Jätte mysigt verkligen!
Bilder kommer imorgon<3

Ullis på hennes brorsas student :P


sötisen sofia <3

marre guullis!<3
gamla bilder från veckan innan skolavslutningen hemma hos Ullis <3


Postat av: marlene

vi har det alltid bäst:D <3

2010-06-23 @ 21:52:09
Postat av: Amanda

Haha Marre, såklart vi har <33

2010-06-23 @ 21:53:51
URL: http://akeii.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback