Yo babe, what's up? xD <33

älskar meningen ovanför! Emz skickar oftast såna sms, Emz is the beeeeeeeeeeest! :D

Aja, idag har jag gjort naada, vaknade jätte sent, nu är det verkligen sommarlov! Ville vara i simhallen och heja på alla men jag orkade inte :)D
Veckan som kommer ska jag på simläger och kommer kanske inte att blogga så jätte mycket, vi får se! Hinner förmodligen inte blogga på morgonen eftersom jag måste ta bussen till simhallen, men aja!

Ikväll kommer Hairspray på tv 4 klockan 21.00 som jag ska se på med la familia! Häääärligt! ;)
Bloggar mera senare!

Mika och Emz inne på Urban Outfiters i fredags :) <3


Postat av: vendela

saknar er.. sitter pa hotelldatorn o har de underbart i florida iaf (: kommentera pa bloggen om de hant nat speciellt!

2010-06-14 @ 17:28:24
URL: http://vevs.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback