FÖRSTA DOPPET!

Tjeeeena ;)
Idag har det också varit en varm dag, men lite molnigare :/ dåååålig stil tycker jag. Efter skolan drog jag och Mika och badade direkt och doppade oss och najsade i sjön, det var riktigt najs tycker jag! + att det inte var så kallt i vattnet! :P

VIKTIG INFO :
Imorgon har jag Elevens val och då ska jag åka och bada med Mika, Emzz och Vevzzzzz! :D <33 Och sen efter skolan så ska jag hem packa och sen ska jag dra igen till skolan så ska vi åka ner till nån badplats och bada med klassen sen ska vi sova över på en skola! och det ska bli perfekt, så jag orkar inte blogga mellan om jag inte hinner! var redo på massa bildbomber sen! :D <333

Nu ska jag äta nåt , för jag ska träna, puss <333

Jag och Mika förra året, första doppet då <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback