historian upprepas men slutar alltid likadant


" jag har gått för långt, kan inte sluta gå, hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå "

Hej!
Sitter och lyssnar på musik och chattar med lite roliga människor :)
Idag i skolan hände inget speciellt, eller jo massor, men jag orkar inte berätta allt :) Efter musiklektionen så gick jag till järla station, höll på att frysa häcken av mig, sen tog jag bussen till forum och där träffade jag Wille, Hannes och Filip, och vi gick runt, köpte mellis, in på media markt och sen stadium också, sen gick vi till träningen, där satt dom och försökte få igång min data, det var lite kul :)
Träningen  gick bra, fick en till mästerskapströja , fett mysig!
men jaja, snart är det DHW!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAh TAGGA!!!! som jag och marrä alltid säger!
Haha nej men puss på er! <3

malin & jag på engelska lektionen igår :) <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback