Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks, för dig ska jag, göra det tusen gånger om .

Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid. Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

Tjaaa , idag i skolan hade vi halloween tema, det var fett kul ju ;O alla var skit utklädda! as najs! Det var en tjej som såg ut som the grudge, hon var fan skita läskig, hon gick barfota i skolan hela dagen, till och med utomhus? coolt att hon vågar sticka ut! Själv hade man bara på sig svarta kläder, överdrivet mke kajal, tuperat hår och en mass vis med spindlar och myror i håret :D
Mycket kul!
Ikväll har jag simmat! Det gick skit bra ! Jag persade med 7 sekunder och jag är sjukt nöjd! Nej men nu ska jag checka idol snart ;) puss <33
har simtävling hela helgen.. bloggar nog lite dåligt! :D <33

såhär såg man ut.. man ser inte mina spindlar ;OOOO <3

Postat av: Stella

Amanda, jag saknar dig massor! Kom sexi bjö, kommer du ihåg? <3

2010-10-29 @ 23:44:38
URL: http://stellalidstrom.blogg.se/
Postat av: Malin<333

Gmn ha den som profilbild på fb, så rååå sexig!!! älskar dig<333333333333333333333

2010-11-06 @ 21:58:25
URL: http://benoy.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback