OKEEEEEEEEJ

Jag bloggar väl då.. Hej. Igår hade vi beep test i skolan, det var chillt. jobbigt var det.. I alla fall i skolan så drog vi till forum på håltimmen och checkade lite, sen gick vi tillbaka och hämtade grejer och sen gick vi till simhallen och simmade, det var nice! Efter det, så blev alla jätte trötta, asså verkligen skit trötta, jag lovar att alla typ låg och klagade och typ halv sov, men sen så hade vi i alla fall NO. och sen hade vi engelska, och sen efter skolan satt jag och fanny och väntade på maja i typ 10 minuter när hon skulle hämta nåt, men sen så skulle hon dra.. hhaa, men vi drog till forum och checkade lite och jag köpte en macka och vi satte oss på "vårat ställe" och snackade och sånt, typ halv sov.. hahah sen tog jag bussen hem och nu ska jag sova fan.. har träning sent i kväll, kommer hem typ 12.. nej men aja.. PUSS

juste vi stannade vid skateparken då maja fick ett språng.. underbar cheeey


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback