VALBORG

Tja! Har inte bloggat på länge känns det som men.. aja, i torsdags var det träning as sent, men det var skönt, efter träningen så blev jag och marrä jätte flummiga.. sjukt kult! Igår i skolan så hade vi spanska, svenska sen lunch, då drog vi till IP, och la oss på fotbollsplan, och var vid skateparken, sen så hade vi bild, då skulle vi rita ute, så jag, maja, melissa, maja och olle satte oss vid skateparken och det var najst! Sen innan idrotten så satt vi i cafeterian länge med roligt folk, och innan åkte vi lite longboard också. Sen på idrotten spelade vi fotboll, men innan det så åkte jag, tove, knutte, jacob och olle longboard flera varv.. lite fail av amanda att ramla.. jag fick ett stort sår på foten som svider som satfläsk, men jag ääääälskar att åka longboard, tack william för att du har världens bästa longboard! Sen efter skolan var jag med Vendela, vi hade det jätte mysigt, vi drog till forum och fikade och pratade om allting, och spanade lite, och kolla kläder, och sen drog vi hem till Vevs, och då spelade vi cod, och jag sköt faktiskt en headshot på en kille genom en docka.. ;) sen spelade vi lite med folk live också, och sen åt vi mat, och sen kom jag hem vid 8 - halv 9 ;) kollade på film resten av kvällen. Och idag är det valborg, och jag har panik och måste till forum, så jag ska be mamsen att hänka! men nu måste jag först plugga lite NO -.- aja puss!  Vad har ni för planer till ikväll? 

underbara människa, kärlek till dig i massor! ♥



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback