CONFESSION..


Första gången jag hörde " Gubben i lådan" hatade jag den.
Jag fattade aldrig riktigt texten i den, ni vet , det var jätte många på facebook som skrev typ " fått en flaska i huvet, legat sövd på akuten, varit död i minuten.. m.m " ?
Det var en av mina kompisar som skrev så, och då visste jag inget om " Gubben i lådan " så då trodde jag att allt hade hänt henne, att hon hade fått en flaska i huvet, legat sövd på akuten, varit död i minuten och ja ni kan ju texten, så då skrev jag: OMG, hur mår du?! Snacka om att jag blev ägd, sen så tipsa en kompis mig om denna låt dårå, och så hörde jag texten, jag bah : men wtf!? det var samma sak som hade hänt min kompis! 
hAHAHA, sen lyssnade jag sönder " gubben i lådan " och nu hatar jag den igen!
haha min bekännelse för denna vecka?
PUSS

Postat av: Malin

Vilken typ av killar faller du för?

kram :)

2011-02-05 @ 19:40:10
URL: http://malinsfina.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken typ av killar faller du för?

kram :)

2011-02-05 @ 19:40:13
URL: http://malinsfina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback