i´ve been there before, and i can be there again.

TJO!
Idag hade jag NO prov, det var faktiskt ganska svårt, men jag tror att det gick bra! Idag på idrotten så skrapa jag upp min tå.. det var ju inte så kul precis, BLOD BLOD!!!! Hahah , men det gick bra ändå. Efter skolan drog jag, Maja, Linnea och Fanny till forum och köpte en varsin smoothie, sen drog jag hem, åt lite, och sen tog jag bussen med Anna till träningen, då körde jag med dolme och strumpa p.g.a tån, det gick sjukt bra! Sen sa jag hejdå till alex också, det var ju hans sista träning ;( Aja, nu har jag gjort en design till Veronica också!
PUSS PÅ ER !



Postat av: Anonym

frågestund! lägg en komentar och ni gör du dag :D

2011-02-23 @ 21:33:50
URL: http://hotnice.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tack så jäääätte mycket för designen! Sjukt fin !

Ska lägga till dig på länkar oxå ;) inte bara för att du fixa bloggen utan oxå för att diin blogg är väldigt bra! :D

Puss älskar dig! :* <3

2011-02-23 @ 21:43:30
URL: http://bburman.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback