you think I can´t get hurt like you, mother f*cker

SHO!
Idag har jag packat lite, varit i forum och shoppat ett par nya jeans, 1 linne, en magtröja och sen 1 långärmad sjukt skön tröja, och lite andra grejser ;) Sen drog jag till Sickla och drog till bowlingen, haha jag trodde jag skulle vara grymt bra, men var jag det? NEJ. haha men det var för att vi inte hade några staket, jag är bra när jag har staket. I alla fall, jag kom fyra.. yes! Hhaha, sen drog vi och åt på en thairesturang, det var sjukt trevligt i alla fall! Kom hem vid sju, då dushade jag och nu skypar jag, chattar och lyssnar på spotify och PACKAR. imrogon åker jag till Lofsdalen!
PUSSAR

älskar er brudar!!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback