Going back to the corner, where I first saw you


Hejsan.
Idag slutade jag 15.50 det är väldigt sent enligt mig. Men min senaste dag är ju 16.40 så jag
ska inte precis klaga, för imorgon slutar jag 14.15 ! Smack that. Vi hade teknik på sista
lektionen, vi kollade på någon film, sen blev det ett litet missförstånd mellan mig och william, 
haha såååååååååååå kul! Höll på att skratta häcken av mig! Efter skolan gick jag till simhallen och
sen kom Hannes och Wille och dom var ju väldigt roliga. Hannes älskar fortfarande min mössa, 
och Wille älskar Hannes mössa, och jag älskar Willes keps? Eh, nej. Men men.. haha 
Nu lyssnar jag på musik och chattar med trevliga människor! :) 
PUSSAR
PS. det var så himla härligt att komma tillbaka till skolan när man såg nån som man inte träffat länge så sprang man och hoppa på dom och typ skrek och grät och kramade varann allt man kunde! Haha, så härlig känsla!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback