MAXI


Hej, kom hem vid 6 kanske, efter en najs dag! I skolan var det väl som vanligt, vi kollade på SAW på rasterna, och jag säger bara fy helvete, så himla äckliga! uSCH USCH USCH!! I alla fall, efter skolan tog jag, Fanny och Siri bussen till storängen och gick till Ica maxi och köpte en massa godis till vemdalen och sen en varsin sallad, och sen satte vi oss och åt där och flummade lite. Sen fick jag vänta på bussen fett länge, sen tog jag en annan buss så jag var tvungen att gå jätte långt ;/ men aja, när jag kom hem dushade jag, nu chattar jag och lyssnar på musik och har laddat in lite bilder från dagen! njut...

SAW, haha kolla siri, plutti!


<3

Siri säger tummen upp för godis!! :D
PUSS


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback