blackoutmode, helt becksvart

tjaa! vid 11 träffade jag Maja vid forum och herre min skapare vilken jävla kram det blev asså! Mitt  i vägen också.. hhaha men sen träffade vi Ella också, och vi drog till Järla sjö och badade och chillade! Sen kom hedda som fyller år idag, GRATTIS (!!!!!!) och vi drog till donken haha ochu åt glass typ,  och skrattade som fan hela tiden, härliga människor alltså! Sen drog vi oss mot Ella och sen en sjö där bredvid henne ungefär där man kunde svänga sej i en lian från en bro så det gjorde vi! Påväg dit träffade vi Alex och David också, så dom följde med till sjön! Ytterst trevligt tycker jag! Sen kom jag hem och åt åkte jag till träningen. Pappa har köpt en ny dator nurå så om det är nånstans eller nåt så är det för att denna dator hoppar till olika rader och raderar hela tiden.. konstigt men dom är väl så när dom är nya :O
imorgon ska jag vara med Sofia och Marre och vi ska åka och bada! MYYYYYS.
puss


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback