soft.

Tja. I skolan på matten så softa vi och drog till IP med våran vikarie och han bjöd oss på glass, intressant värre. Idrotten var najs, kicka lite fotboll och sånt. Sen hade vi NO prov, gick as bra, fick alla rätt så jag är nöjd. Suger egentligen på NO, men nu gick det jäkligt bra! Efter det så hade vi engelska prov, och det gick väl bra. Efter skolan drog jag till forum med, Malin, Siri och Madde och vi käka på subway och sen satte vi oss i solen och chillade. Sen drog jag till träningen där jag blev jagad av Filip och Hannes och en halv död geting.. Det var ju lite mindre soft. Usch herregud alltså. Imorgon är det i alla fall klassens dag då vi ska typ bada i hellas, ska träffa nåra på morgonen och ta bussen tillsammans. Men nu dör jag. Har haft så ont i huvudet hela dagen, så därför väntar sängen..

malin & jag idag.. lodare..


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback