you´ll be hurt if you kiss me..

Tja sverige! Idag skulle jag vara med vendela, men vaknade sjukt sent och hade träning så.. haha det blev inget. Men jag stekte i alla fall ute på altanen och voila, RÄÄÄNDER! bruuunhet alltså! I alla fall, sen lagade jag lunch och sen blev jag attackerad av en stor geting, asså den kom in genom altandörren och va inne i fan 1 och en halv timme! och det var inte en liten geting mina vänner, den va fan minst 15 cm lång! Och den surrade som fan och jag hatar såååånt! Och jag ville ändå inte döda den, för det vågar jag inte göra.. usch alltså, äcklig grej! Jag öppnade dörren flera gånger och den åker bara till andra fönstret, har getingar några hjärnor eller? IQ befriade saker! haha i alla fall, sen tränade jag också, det var sjukt najs! AS BRA KÄNDES DET! Sen när jag kom hem hoppade jag direkt på cykeln och drog och köpte lite grejer, och nu sitter jag och pluggar lite och dampar på att internet inte funkar för fanny i grekland :( imorgon blir det en massa shopping i stan! PUSS

snyggve tove och jag! ♥ jaag saaaaaknar deeeeej tooovä!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback