glor du på? SÅSA PÅ!

Tjaa! Jag hinner typ inte blogga, och jag orkar inte blogga liksom varje dag och hela tiden.. så det får bli lite inlägg då och då! I alla fall, idag i skolan hände inget speciellt, sjukt najst vare! På idrotten körde vi softball, och sen åt
vi och sen drog vi till fotbollsplan och spela fotboll med resten dära, sen NO och sen engelska, efter skolan satt jag, maja och madde kvar och kollade på niorna som hade spex foto så dom hade klätt ut sig, höll på att dö av garv! I alla fall, sen drog jag och madde till forum och åt och snackade och ha det allmänt trevligt! Sen drog jag till träningen och det var najs, alltid lika trevligt, haha marräää! vi är ju alltid så roliga. När jag kom hem åt jag middag och sen målade jag naglarna, klumpig som jag är råkade jag spilla nagellacksborttagning över alla nagellack.. hhah men i alla fall, och nu ska jag börja dra mig mot teven! imorgon har jag sovmorgon, funderar på att åka longboard till skolan, det är ju najs! PUSSSSSSSt. 
fina du ♥


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback