igår !

hejhej :D
igår kom vi hem vid typ halv 4 trorjag.
vaknade nyss faktiskt! riktigt kul de var igår jag ska berätta.
Vi kom till dom vid ungefär vid halv 8, då kolla vi på babar ! haha.
Sen så lekte ja mickis och frida att vi va lite konstiga och gick runt och hade de kul, sen åt vi middag, jätte gott!
sen gick kolla vi lite på tv och snacka, sen gick vi ut och cykla runt, sen så vare efterätt, mums. Sen gick vi ut igen och gick runt och prata , vi va typ ute till 12 , sen gick vi in igen, och då somna mickis :D då kolla jag, rasmus och frida på beck :S gud va läskigt de var, sen somna frida, då var klockan typ kvart i 1 . Sen så sa rasmus : jag kommer somna snart. och efter typ 1 minut kolla jag på han och då hade han somnat :D så jag somna me, sen vaknade jag av att de var typ nån tjej som skrek på teven och typ blev mördad så jag blev jätte rädd, och gick ut i vardagsrummet och låg på soffan och typ somna. sen väckte mamma mej och då var klockan typ 3 , så då gick vi, ja råka väcka rasmus när ja skulle hämta min kofta, haha.
men nu ska jag fixa mej, pusshej<3



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback