Michael jackson hyllning!

Hejhej, kom hem för en och en halv timme, men jag har varit lite upptagen me designen.
i alla fall, idag var jag med Mika och Anna igen! Vi hade som vanligt jättekul, gick till glasan och bada och svinga oss i lianen som vanligt :D Sen gick vi upp på berget igen där vi satt igår, sen kom vi på att vi skulle hylla Michael Jackson :D
så vi satte på beat it låten och börja dansa den dansen. Sen gick vi ut på en flytbrygga och dansa där också :D
kul att de var nåra som kolla i alla fall! sjukt kul var de! Sen träffa vid Youcef och Henry och så var vi vid lianen lite med dom, sen drog vi, så dom följde efter så vi sprang ifrån dom, sen åkte jag hem D;
Har träning ikväll igen, klockan fem som vanligt !
pusshej <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback