andra advent idag ju ! :O

shena kött me blåbär!
Idag var det simtävling, de gick inget bra alls, eller jo lite.. men inte alls lika bra som förut!
Jaja, men i alla fall. Imorgon är det uttagning till idrottsklass igen, som tur är mathilda där !
haha, orkar inte skriva mer.. ja e helt död, vill sova! haha fast ja ska inte sova förns om nån timme eller nåt! :D
men ha en bra advent ! puss på er sötnosar! <3

Postat av: Anne från anneliscious.

Hej på dig ! :)

Jag tänkte bara meddela att jag är back in tracks again ;) Uppdateringarna kommer bli bättre nu, men då mina betyg sätts snart så kommer det ändå bli lite småhackigt när det gäller sånt. Men det kommer att bli bättre till jullovet, jag lovar !

/Anne

2009-12-08 @ 20:09:22
URL: http://memorytokingofpop.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback